آموزش آشپزی(به شیوه ی آنیتا)
 
آنیتا ام 10ساله

فقط بگرد.مطمئن باش مطلب مورد علاقه ات رو پیدا می کنی

 
 

آموزش آشپزی(به شیوه ی آنیتا)
ارسال شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:آموزش آشپزی, - 16:17

سلام.

من آشپزی هم خیلی خوب بلدم و غذاهای خوشمزه ای هم درست میکنم.

(البته آشپزی هر کسی به پای مامانش نمیرسه!)

امروز میخوام طرز تهیّه یک غذا رو یاد بدم که از خودم ساختم.

مواد لازم:

تخم مرغ................................................................3 تا

پیاز خرد شده.........................................................یه کوچولو

رب گوجه...............................................................1قاشق غذاخوری

فلفل....................................................................به میزان لازم

نمک....................................................................به میزان لازم

زرد چوبه...............................................................به میزان لازم

آب.......................................................................10قاشق غذاخوری

روغن...................................................................به میزان لازم

1-تخم مرغ هارو آب پز کنید.(زیاد نذارید بمونن تا عسلی شن)

2-تخم مرغ هارو با چنگال (نه با قاشق!) لهشون کنید. 

3-رب گوجه و آب رو با هم مخلوط کنید.  

4-روغن رو بریزید تو ماهی تابه و پیاز رو سرخ کنید.

5-وقتی پیاز کاملا سرخ شد،تخم مرغ رو بهش اضافه کنید.

6-حالا نمک،فلفل،زرد چوبه و رب گوجه رو اضافه کنید.

7-یه موقع اجاق گاز رو تنها نذاری و بری سراغ کارت که غذات رو میسوزونه!وایسا و هم بزن و اگه کار ضروری داری،یا غذا رو به یکی بسپار و خودت برو یا گاز رو خاموش کن.

8-بعد از 3 الی 6 دقیقه،غذا حاضره.

9-حالا بخور و لذّت ببر.

10-نوش جونت.

11-خیلی خوشمزه است!آره خودمم میدونم!

*آشپز کوشولو ها (هم سن و سال های من) حتما از بزرگترهاشون کمک بگیرن.

*دستت نسوزه!

*زیاد ریخت و پاش نکن!

*مواظب باش انگشت هاتو نخوری!

*پس از پختن و خوردن غذا،در نظر سنجی کنار صفحه شرکت کن.



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت15:19---3 مهر 1390
سلام خوبی من یه دوست پیدا کردم توتوتوتوتوتو بازم بیا وبت زیباس خوبی ؟؟؟ بابا من پچم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده آنیتا